Jag är tillbaka!!!!

Hejsan alla fina läsare!

Jag hoppas att ni har haft det bra, jag har haft det suuuuuuuper kul! Jag var ju i Sundsvall på läger och vi hade det super roligt! :D Najjs, najjs, har inte så mycket att skriva förutom att jag är tillbaka och att jag har haft det roligt i Sundsvall.

Här kommer lite bilder ifrån Sundsvall:
Min simgrupp!! LOVE YOU! <3333 (jag sittter näst längst ut på höger sida)
Lilla jag!
Jag spelar brännboll!!! :D
Hahaha, jag närmast! :P
Sundsvall uppifrån!!!

Just det, vi bodde på ett berg så vi var tvungen att gå upp för en trappa på ca.220 trappsteg varje dag kanske 4 gånger! Jobbigt!!! :O

Imorn så ska jag på utvecklingssamtal i skolan, ahhh önska mig lycka till!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0