Miltons dop!

Hejsan alla coola läsare!!

Nu är jag hemma ifrån skåne och helgens upplevelser. Och guuud, vad fint dopet blev och så trevligt vi hade det. Det var en väldigt lyckad dag och kväll. Vi var först i kyrkan där jag och några andra gick in med ljus och kors. Najjs!! :D Själva dopet var lyckat, lilla Milton var glad heela tiden! :D
Efter dopet så åkte vi hem till min faster där vi hade dopfesten. Vi fick god mat, och mycket skratt och prat. jaa, hahaha en lyckad helg helt enkelt!!! :D

Bilder ifrån dopet:
När vi gick ut ifrån kyrkan, man ser inte så bra. Men jag är hon som går bak och med svart kofta!
Milton döps!

Visar mer bilder imorn!
Måste verkligen gå och lägga mig nu, skola imorn.....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS // Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0