Packa och Harry Potter imorn

Hejsan alla underbara läsare!

Jag hoppas att ni har haft det en bra dag idag.
Jag har haft det bra, chillade på förmiddan/eftermiddan och nu på kvällen så satte sig familje och spelade spel, åt glass och myste!!!

Det behövde vi sista dagen innan vardagen börjar. Jag lovar att jag och min mami och papi inte kommer att kunna se varandra så mycket under detta kommande år, jag går i skolan, tränar och måste plugga, pappa jobbar mycket och ska dessutom också börja plugga och mamma jobbar som vanligt, men ska lära sig ett nytt jobbsätt!
Såå ja, vi kommer bara att kunna säga godmorgon och godnatt till varandra typ.......

Dåligt när man har fullt upp så att man inte hinner träffa familjen så mycket.

Men en bra sak är att imorn så åker vi hem och jag ska packa till Sundsvall, aaaaahhh guud vad jag längtar!
Och så ringde en kompis mig och frågade om jag ville se den senaste och sista Harry Potter filmen med henne, och det vill jag även fast jag redan har sett den. Så imorn så blir det hemfärd, Bio, och packning! Roligt!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0