Träffade Molly Sandén igen! :D

Hejsan alla kära läsare!!!

Ni förstår inte hur glad jag är!!!! :D
Jag var ju på konsert (made of pop) igår med Sara på grönan. Och vi åkte mest dit för att jag ville se Molly Sandén. Så vi åkte direkt från skolan till grönan och stod vid scenen ett tag. Sen brevid scenen så fanns det en "utegård" där kändisar gick och sådär. Så jag och Sara stod ganska nära där, liksom om vi skulle se Molly så hade vi det nära. Och vi kollade jättemycket, och tiden gick men vi såg henne aldrig och mitt hopp om att få träffa henne försvann.....

Men så såg jag resten av familjen Sandén komma därifrån! Och jag fick lite hopp, därefter så såg jag hennes föredetta danspartner från let´s dance, och jag fick verkligen lite hopp att hon var där.
Och sen så såg jag henne, så jag och sara rusade till grindarna vid den där uteplatsen och såg henne, men hon såg inte oss för hon höll på och pratade med några andra. Men så gick hon ut i publiken för att hon skulle sitta i ett hus som låg på ett tak typ, så vi såg henne gå dit och sa att vi skulle gå till henne när Konserten var slut.

Vi såg på konserten och den var faktiskt riktigt bra! :D

Efter konserten så skyndade vi till stället där hon stog, och väntade ett tag på henne, och sen så kom hon, med sina systrar.  vi gick fram till Molly och sa hej, och hon sa att hon kände igen oss och då sa vi att vi hade träffats i Nykvarn. Och så pratade vi lite mer om konserten, hennes nästa skiva m.m :D Sen så skulle vi ta kort, och då erbjöd sig Mimmi Sandén att ta kort på oss alla tre, så gullig hon e. Jag älskar Sandén systrarna! :D
Jag och fina Molly Sandén! <33333
 Jag, Molly Sandén och Sara!!! :D <333 Det var Mimmi Sandén som tog bilden! :D

Aaa, det var den näst bästa kvällen i hela mitt liv. Jag ser i fram-emot att få träffa Molly igen snart! <33

Nu ska jag sova för imorn blir det dop för mitt kusinbarn Milton! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0