En vecka kvar till jul

Hejsan alla glada läsare!

Idag är det precis en vecka kvar till jul!!! Kan ni fatta det!!! Shiit vad tiden har gått fort, det känns att det var igår när vi började skolan i sommras, om säkert ett ögonblick så har vi sommar-lov, herregud!!! ..
Fast om en vecka så är det jul , och då får vi träffa våra när och kära och kanske få någon liten julklapp ;)

Hur ska ni fira jul *frågetecken*
Jag ska fira med mina kusiner och farmor och farfar nere i skåne, så jag åker ner dit med flyg på fredag :D
Mami och papi jobbar tyvär på julafton så jag får åka ner själv, men det blir mysigt ddet också :P
Föresten så är det första gången de jobbar på en julafton, saåå aa, det är ändå okej :P


Idag så har jag bara slappat, najjs :D Och sen på kvällen så åkte jag till Sara då hon hade sin fest :D Man skulle klä ut sig, och jag var......Kronprinsessan Viktoria!!! Hihu, det var roligt :D Fast jag glömde såklart kameran så jag har inget kort på mig då jag var utkäldd.... :(

 Lilla jag, hihihih :P

Nu ska jag läsa i min braiga bok :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0