God Jul

God jul alla underbara läsare!!!

Nu har det ioförsig varit jul, det var igår, men jag hade tyvär inte tid att blogga igår. Men bättre sent än aldrig
GOD JUL!! :D

Jag hoppas att ni har haft en heelt underbar jul, med mycket skratt, god mat och kanske en liten julklapp :D

Jag hade det jättebra, och det kändes verkligen som jul här nere i skåne även fast att det inte fanns någon snö på marken. Vi (jag, mina kusiner, min farbror och hans fru) åkte ner till farmor och farfars landställe, och kom precis ner till Kalle Anka, och kalle anka var ju lika roligt som alltid :D
Efter Kalle anka så åt vi julbord.

Och sen, var det dags, vi skulle öppna våra julklappar, och ahhhh vad glad jag blev , jag har verkligen världens bästa föräldrar :D <3
Här är julklapparna jag fick:
Jag fick: Björnborg underkläder av mina kusiner.      2 filmer av mami och papi.      Ett par Skidor av mami och papi, (de syns på det stora pappret)
  800 kr sammanlagt av min farbror, en släkting och farmor och farfar. En bok (egoboost) av mami och papi.
 
Och..... då kanske ni undrar vad det där lilla vita pappret är..... Jo, det var den bääästa presenten som jag fick, den var av mami och papi,. Den var sååå bra och jag blev jäätteglad över den, så den kommer att få ett eget blogginlägg sen eftersom den är så speciel :D

Fick ni några julklappar, vad för något *frågetecken*

Nu ska jag vara lite social med min kusin och spela på hennes nya wii!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0