Julavslutning simning

Hejsan alla vackra läsare!!!

Nu är det JULLOV!!!! Yeeeeey, ggguuuuuddd såå skönt, jag ska bara ta det lugnt nu på lovet innan vardagen sparkar igång igen :P!!

Vill ni veta vad jag gj0rde igår......
Jo, vi hade julavslutning på simningen, roligt men ändå tråkigt. Asså det e tråkigt att det vi inte får träffa och simma på så länge men som tur är så börjar vi snart igen.... :P
Näästan hela gruppen åkte hem till en av våra tränare och så flummade vi, hahah :P Vi bakade pepparkakshus, vi hade quiz och så var det julklappsutdelning! Shiit, vad kul det var, ååhhh jag vill aldrig lämna mina fiina simkompisar <3 <3 <3 Det var verkligen en kväll att minnads, i alla fall jag hade jääätteroligt :D

Här kommer lite bilder:
Min outfit för kvällen :D
Linne: H&M,  Tights: Lindex,   Kofta: .... ,  Kjol: New Yorker  :P
Jag och min grupp på pepparkakstävlingen som försöker få ihop just ett pepparkakshus :) Min grupp bestod av fiina Moa, Erika, Alice och Arvid :D
Slutresultatet!!! :D Hahaha, nästan alla våra delar gick sönder, så det var v¨ääääldigt svajjigt, men det gick, hihihi!!! OCH VET NI, VI VANN!!!!! :P

Nu ska jag njuta lite av jullovet och sen ska jag kanske ringa någon kompis :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0