Julklappsdoppet

Hejsan alla goa läsare!!

Idag har det varit en jättebra dag!!! :D Vet ni varför...

Hehe, joo för idag så hade jag tävling och det var Spårvägens egna tävling dessutom!!! Yeey :D
Insimmet började 13.45 och själva tävlingen började 14.30. Jag var i första gren = 200 fr. Jag var taggad och jag simmade, jag persade faktiskt med 2 hundradelar hihih. Efter det loppet så simmade jag av lite och sen fick jag SPRINGA till startpallarna, jag kom precis i tid till jag skulle köra 50 fj. Där persade jag med en sekund.

Jag simmade sedan 50 ry, 50 br, 50 fr och 100 medley. Och tro det eller ej men jag persade på allt jag simmade!!! Shiit alltså, najjs :D Jag var så sjuukt taggad och det gick sååå bra :) denna tävling går så fort så man får seriöst springa till sina starter för att hinna, hahaha :D

Vann ett par sockor och en liten bricka i typ någon metall :P
 En glad Aline :D

Nu ska jag äta lite glass, och kolla på film :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis<3

2011-12-04 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0