Måste städa....

Hejsan alla rena läsare!!!

Vad gör ni just nu *frågetecken*

Jag själv sitter här i soffan och känner ångest för att jag måste städa rummet mitt!!!'
Ahhh, men jag vill verkligen inte städa, jag orkar inte-. Jag vill chilla och kolla på film och blogga MEEEN jag MÅSTE städa mitt rum eftersom benjamin och hans familj kommer hit imorn!!!

Städa är såååååååå trååkigt, jag tror att jag döör, men det måste göras.....tänkte att chilla fram till ca. 19.00 och sen börja städa, men alla vet att jag tidigast kommer att gå upp och ta tag i problemet ca 18.30 hehe :P

Har ni något tips hur man kan göra det roligt att städa *frågetecken*
Hehe, jag brukar ha musik, men eftersom musiken e så bra så brukar jag börja dansa som en galning och så blir städningen inte gjord i alla fall!!! HJÄÄÄLP! :P

ehehehe ....

Nu ska jag......försöka att st'da!
Önska mig lycka till!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0