Plugg, plugg, plugg

Hejsan alla myysiga läsare!!!

Hej hej, hemskt mycket hej!!! :D

Förlåt för dålig uppdatering igen men som sagt så har jag sjuukt mycket plugg just nu!!! :P

Så vad har ni gjort dessa fyra dagar *frågetecken*
Jag har, pluggat, tränat, pluggat, tränat, pluggat, tränat och pluggat lite ,mer :P
Hahaha, nej men jag har också fått en skiva också, Eric Saades nya och den är faktiskt bra :D

Idag är det freeedag, och imorn blir det täävling och inte vilken tävling som helst, utan spårvägens egna tävling JULKLAPPSDOPPET!!!! :D Yeeey, kötta kötta kötta :P
Hahaha, hittade ingen annan bild :P Flumm

Ikväll så ör det idol, semifinal!!! yeeey, jag ska rösta på robin :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0