Stan med Elin

Hejsan alla myysiga läsare!!!

Idag har det varit en toppendag, jag har varit med min fiina vän Elin idag :D

Hihi, vi åkte in till stan och åkte till sergels bio, och hämtade våra biobiljetter till "Tower heist" som vi skulle se, efter vi hade hämtat biljetterna så gick vi till H&M och jag köpte lite saker, ni får se bilder nedan!
När det sedan var ca. 30 minuter kvar tills filmen skulle börja så stack vi till Mc  haha :P Vi kastade i oss maten och när det var 10 minuter kvar tills filmen skulle börja så ställde vi oss i världens längsta kö till popcorn saken, efter många minuter så hade vu fått våra popcorn. när det var. ca 2 min kvar tills filmen skulle börja så fick vi idén att vi skulle gå på toa, men vi fick panik så vi skippade det och sprang istället till salongen... :P

Till våran förvåning så började filmen en hel kvart efter att vi hade kommit, så vi hade hunnit gå på toa, ahhh :P

Nu ikväll så har vi varit hos Benjamin och hans familj, trevligt trevligt :P
bilder från idag:

Hihi, vår skylt till biosalongen som vi inte hittade till först!!! :P
Hihi, första tröjan som jag köpte, eller det e egentligen en skjorta :P
Och andra tröjan som jag köpte, e faktiskt ganska nöjjd över mina köp :P

Nu ska jag titta på en film :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0