Allsång på skansen!!

Hejsan alla skojiga läsare!!!

Som ni ser så har jag inte lagt ut bilderna på orsa björnpark än, men jag orkar inte göra det just nu, dem är fortfarande bara i kameran!!! Men ni kommer att få se dem, någon gång!!! Jag informerar er!!! :P

Idag så har det varit en skön och en lugn dag!!! :D Har igentligen inte gjort så mycket. Jag har läst, gått och badat och kollat på tv och film!!!! :D  Najjjs!! _D

Föresten, såg ni Allsång på skansen som var ikväll???? Jag tyckte att det var det bästa programmet hittils, det var mest drag i detta "avsnitt" och det e najs!!!
På tala om skansen, asså gud jag älskar verkligen ANTON, hahahah han är ju heeeelt underbar, han e sååå rolig, han borde få vara med mer i programmaet!!! :D <333
För er som inte vet vem ANTON är, så är det en kille som tar hand om webballsången och han e jätterolig!! LOL :P
 Anton är killen bakom Måns!!!
Nu ska jag läsa lite!!!
God natt!!! <3333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0