BLOGG-PAUS!

Hejsan alla fiiiiiiina läsare!!

Jag tänkte bara säga att jag kommer att ta en liten bloggpaus i några dagar eftersom mina kompisar kommer hit och ska vara här i 5 dar och då kan jag ju inte blogga tyvär :( Det vore lite osocialt mot mina kompisar!!!

Men jag vill blogga....buhuhuhu, hur ska jag klara mig?!?!?!? :(
Jag kommer sakna er läsare SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!!!!!! Men jag kommer tillbaka på fredag igen,!

BLOGGPAUS DEN 1-5 AUGUSTI!!!!!!

Japp, så är det, jag hoppas i alla fall att ni har det jätte kul dem kommande 5 dagarna, jag kommer att ha kul även fast jag kommer sakna er alla läsare!!!!!

LOVE YOU!!!!!!


Ha det bäst
JÄTTEMYCKET KÄRLEK TILL ER!!!! <333333333
PUSSSSSSSSS
// Aline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0