ARG!!!

Hejsan alla söminga läsare!!

Idag har det varit en ganska slapp dag!!! Har inte gjort så mycket mer än att vara hos Cissi och chillat!!! :P 
NAAAAAAAAAAAAAAJS!!!!!!!!!!!!! :D

Just nu så ligger jag i sängen och funderar!!
Har varit inne på några bloggar i dag och en var min kompis blogg!!!
Och så går jag in på kommentarerna, och det finns såååå fina människor som skriver så mycket fint ( Som ni!!!)

Men så finns det också en del människor som bara.......jag vet inte.....men de är så orespektfulla!!!! De skriver så fula och dumma saker!!!!! Och jag blir såååå arg på dem människorna, kan inte de göra någonting annat än att klaga på andra människor och göra dem ledsna!?!?!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jag blir så ledsen när någon skriver något dumt om en person som de inte ens känner + att de är "Anonyma"!!!!!! Det är såååå fel!!!!!!

Dagens DISS: Folk som säger/skriver dumma saker om andra!!!!!!!!

Men en sak som är bra är att det inte finns så jättemånga av dem människorna, det finns ju så mååååååånga fler som är underbara, fantastiska, bääst, söta, pålitliga, snygga m.m !!!! Och det är ju dem igentligen man ska fokusera på!!!!!!! Dem personerna är verkligen bäääst!!! Man ska vara snäll mot varandra!!!! Jag ger heeela mitt hjärta till alla snälla och omtänksamma människor som beundrar en som man är!!!!! Man blir sååå himmla glad när någon beundrar/ är snäll mot en, eller hur??????
 
Dagens HISS: Människor som är underbara och snälla!!!

Och ni mina fina läsare är dagens HISS!!!! Ni är sååå underbara, fantastiska, snälla, söta och sååå mycket mer!!!!! Ni är värda guld!!!! Ni är förebilder!!

Jag ville bara uppmärksamma det här = nätmobbningen!!!!!! Jag hoppas att ni läste det här inlägget, för jag vill gärna att ni ska veta min åsikt!!!

Ha det bra¨
Kärlek till er!!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0