Gustav Vasa båten!!!

Hejsan alla sjösjuka läsare!!!

Guuud, vilken underbar kväll jag hade igår!
Som sagt så var jag på båten Gustav Vasa igår för att fira att min farmor hade fyllt år!! :D

Båten avgick i Leksand vid 20.00 tiden, najjjs! :D Sen så fick vi ett bord och maten kom. Mami, papi farmor och farfar fick jättemycket räkor! Men eftersom jag inte gillar räkor så fick jag lax istället!
Och bläääääää, vad det var äckligt, ucsh dem hade gjort någonting med laxen så den smakade helt rökigt och konstigt, bläääääää. Men jag åt ändå, eftersom jag var ganska hungrig........
Efter den äckliga laxen så fick jag efterrätt bestående av Banana split! mumms!

Efter maten så gick vi upp på däck och satt där i 2 timmar (tills båten kom fram till leksand igen, båtresan var 4 timmar) och kollade på den fina sjön och utsikten. Det var jättemysigt och jag, mami och papi tog lite skojiga bilder, hahaha. :D Myyyyyys! :D Båten kom fram i leksand vid 24.00 , vi åkte hem och så sov vi!

Här kommer lite bilder från gårdagen:
Båten som vi åkte med!!!! :D
Jag på båten! ;) :P Min efterrätt bestående av BANANA SPLIT! Mummmmmmmms......... :D
Lilla jag och min papi!!!!! :D <33333

Jag hoppas att ni fick tillräckligt med information och bilder! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Nina

Avundsjuk på banana spliten!

Ser jätte mumsig ut!:)

2011-08-02 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0