Kommer inte att kunna blogga.......:(

Hejsan alla coola läsare!!

Jag hoppas att ni har haft en underbar dag idag, själv har jag haft det bra som ni läste i det förra inlägget!! :D
Efter att jag kommit hem så åt jag och sen så åkte jag till kallhällsbadet och tog ett kvällsdop, myyyyss!!!! :D

Men i alla fall så skulle jag bara säga att jag kan nog tyvär inte blogga på flera dagar!!! (kanske hinner imorn) Jag kan inte blogga p.g.a att jag ska till Dalarna med kusinerna och sen ska jag ju simma Vansbrsimmningen så jag har tyvär inte tid att blogga, + att jag inte tar med mig datorn.... :(

Men lugn, jag berättar mer om helgen när jag kommer tillbaka på måndag!!! :D Då ska ni få veta hur det gick på Vanbrosimmningen.......spännande, spännande!!!! :D

Imorn så blir det ju tävling också så...... aaa



Vi ses på måndag!!! :(
Ha det så bra alla mina finisar!!!!
EXTRA MYCKET KÄRLEK TILL ER!!!
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej Aline!



Tack så jättemycket!

Jag använder sprits och så gör jag olika mönster ibland eller...aa:)

Tror nog inte att dom blir fula..:)



Gillar du Michael Jackson?:)



ha det bra

kram



2011-07-08 @ 13:50:43
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0