Sista träningen :D

Hejsan alla posetiva läsare!! :D

Just nu så sitter jag och äter frukost.....mums!!! :D

Snart så ska jag åka tlll träningen, sista träningen för terminen, det menas alltså att jag får ett RIKTIGT sommarlov efter denna träningen!!!!! Jiiiiiiiiiiiiiipey!! :D Fast jag kommer nog ändå att sakna alla kompisar och att träna lite också! :P hihi :D
Men det är ju inte rikigt slut än, för imorn och på torsdag så ska jag ju tävla också!!! :P

Och sen blir det Vansbrosimmningen, :D Kul men ändå inte, för vansbrosimmningen påminner mig om attt jag inte kan se Molly Sandén ......buhu!!! Men jag får väll försöka att ha kul i alla fall!!!


 Meeeee!!!!!! :D

Men hurni, vilket fantastiskt väder vi har idag!!!!! Det är SOL ute!!!! :D Gå nu ut och sola och bada mycket! :D

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0