Snart....

Hejsan alla coola läsare!!!

Naaaaajs att Jessica bloggade idag, eller hur!!!!!!!!! :D Känns som att hon har det helt underbart på hennes landställe med sina hästar!!! :D Ååååååå, jag saknar henne sååååååååå här mycket!!!!!! :D
Hon får komma hem snart så att jag kan krama om henne!!!! :P

Nu så sitter jag här, och det är bara 20 minuter kvar tills gästerna kommer, ahhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :P
Har jag gjort allting??

Städat rummet - Japp       (det gick faktiskt ganska fort, ca. 1 timme!!!! :D )
Dammsugat - Japp
Ringt och frågat personer om olika saker - Nja........kanske inta alla jag skulle ringa till :P
Kollat i skolkataloger - Japp
Dushat - Japp
Sminkat mig - Japp
Bloggat - Absolut!!

Yeeeey, jag har nästan gjort allt jag skulle ha gjort tills gästerna kom, d.v.s  till klockan 17.00!!!!

Sry, men ni får ingen bild, har liiiiite bråttom, för nu är det bara 10 minuter kvar tills dem kommer, hjääääälp!!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0