SOMMAR OCH SOL eller!?

JAg suger värkligen på att skriva och jag är värkligen ledsen om det finns någon som vill läsa vad jag skriver!? Jag har fått en del underbara dagar i solen på stranden :D men för det mästa har det varit svalt och målnit :( . Har haft det bästa sommar stunderna i stallet med mina islands hästar ( Saga & Fluga ) och min sommar häst Ellinor.Jag rider varje dag och det blir en hel del uteritter :).


Igår red jag i spö regnet, stog sen å torkade Ellinor så hon var helt tor och la på mitt regntäcke men när jag kom ut regnade inte lägre :P. Det var bara att ta aav täcket igen ;P. På kvällen såg jag sista harry potter :') så grymt bra och så grymt sorligt 
- DET KOMMER INGA FLER :'o. 
Lite Harry potter galen är jag nog ;) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 men va F*N döper harry si son till :O? Det kan man ju inte döpa en så söt pojke till !!!

Idag var en tidig mårgon och ridnig blir det ikväll XD <3 <3 <3
 

stora kramar//
Jessica ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0