Stackars Norge!!! :(

Hejsan alla förvånade läsare!!!

Först och främst, gud vad hemskt med terrordådet i Oslo, gud jag kan inte tänka mig att det skulle bli samma sak i Stockholm, jag hoppas inte att det händer i Sverige! Men jag vill ju inte att det händer någonstan i världen heller!!! Och just nu är det norge som har drabbats!!! Stackare!!!! Tänker nu på alla norrmän! Jag såg bilder på nyheterna och oslo är ju heelt förstört, herregud!!!

Nu tar vi en tyst minut åt alla norrmän!!!!!


Ifrån det tragiska och dåliga till det lite bättre, ( ucsh vill igentligen inte skriva något posetivt nu, eftersom allt det hemska som händer i norge just nu.......men,men )

Nu är jag och familjen i Leksand på vårat landställe :D
Najjs, va??! Och det var ju varmt idag, det var en överasskning!!! :D

 Jag och pappa åkte och köpte en sallad till lunch medan vi väntade på att mamma skulle komma hem!
Hehe, jag.......pappa skulle någonstans och hämta något innan vi åkte upp till Dalarna!!! Om ni undrar vad jag har i munnen så är det en klubba :D
 Sen när vi kom upp till landet så gjorde vi hemgjord pizza, mums..... :D

Imorgon ska jag och familjen till SUM-SIM i Falun och kolla!!! Jag ska heja på mina kompisar från Spårvägen som är där och tävlar ( SUM-SIM ) !! :D

Ha det bra
Kärlek till er!! <3
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0