Sum-Sim

Hejsan alla bedårande läsare!!!

Vad har ni gjort idag då???
Själv så har jag varit i Falun med familjen och kollat på Sum-Sim och hejat på mina kamrater i Spårvägen!! :D
Det var jättekul, mycket folk, och en härlig stämning (stavning?)!!! Jag träffade många simkompisar men jag "hängde" med N mest eftersom hon inte simmade!!! Som jag :P

Det gick bra för spårvägensimmarna, några kom till final, för vi e bääääst!!! :P hahaha.......::P

När det var lunch paus så åkte jag och familjen till Falu-koppargruva och gick runt där (inte i gruvan) sen så åkte vi till hoppbackarna m.m Skriver mer om det imorn + lägger upp bilder på falu-koppargruva imorn!!

Sen så började finalerna på eftermiddagen och det gick bra för spåret, några simmare från spårvägen kvalade också till SM!!! Grattis!!! :D

Efter finalerna så följde N med hem till stugan med oss, vi badade och åt god mat!! Nu e vi trötta!!!

Här kommer lite bilder:
Tog på mig finkläderna idag!!! :P = spårvägen tröjan!!! Man måste ju ha spårvägen kläder om man ska heja på världens bästa förening!!!! :D
 En start, två spårvägare på väg ner i vattnet!!!!!! :D 
Såg denna skylt på ica maxi!!!!!! Jag håller med skylten!!!!! :D

Tänk på alla norrmän som dog och deras familjer, vi tar en tyst minut idag också för dem!!!!

Berättar mer om dagen imorn d.v.s falu koppargruva :P

Ha det bra
Kärlek till er!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0