SUMMER GAMES

Hejsan alla solbrända läsare!!!! :D

Igår så gick jag och la mig tidigt eftersom jag skulle tävla idag!!

Insimmetbörjade klockan 08.00 så jag fick åka vid 07.00 hemifrån.......
När jag kom dit så märkte jag att det var flera stora simmare där! :D
Och det var Therese Alshammar och Simon Sjödin som tränade!! Najs va?!?!?!

Sen så kom Stefan Nystrand! Och han är ju spårvägare, YEEEEEy!!! Han har blivigt pappa nyss också så han hade med sig sin fru och deras dotter!!!! :D

Vi var bara 5 stycken 6 st med Stefan Nystrand simmare från Spårvägen!! Det är lite ovanligt eftersom vi brukar vara typ 20-40 pers på varje tävling! Jag kan ju säga såhär: Ramsan hördes nog inte särskilt mycket eftersom vi bara var 6 simmare!!!! :P Det gick ganska bra för mig, persade med 5 tiondelar på 50 fritt!! :D
Bassängen!!! :P
 Yeeeeey!!!!!!!

Nu ska jag ta och äta något, är typ JÄTTEHUNGRIG!!!!!!!!!

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: nina

Super bra och kul!!!

Imårgon kommer jag och då blir nog ramsan ihela fall lite högre...

Kram ses imårgon!!!!!

2011-07-07 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0