Vaknade nyss!!!!!

Hejsan alla som "vaknade nyss" läsare!!!

Hahahaha, kan ni fatta att jag vaknade nyss, och med nyss så menar jag klockan 13.30!!!!!! OMG kan ni fatta!?!?!?! Jag är ju heeelt sjuk!! Hahaha

Men våra gäster igår gick inte hem förän 02.30!! Såå, ja jag förtjänar faktiskt min skönhetssömn!! Hahahah....
Det var kul igår, vi åt jättegod mat, kollade på film och lite mer smått och gott!! :D Det var en bra kväll, om man säger så!!!

Här kommer det lite bilder:
Vi spelade wii!!!!! " Just dance 2"" sååå kul. Och jag fick high score!!!! :P yeeeeeeey

Min mat bestående av lax, hallomi, potatisgrejer, zatsiki (stavning?) och någon annan sås!!! Suuuper gott, mummms!!! :D
Och lilla jag, hahaha är ganska trött där!! :P

AA, det var det, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra....... Ska nog äta frukost!!! :P

Ha det bra
Kärlek till er!
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0