Vansbrosimningen!!

Hejsan alla fantastiska läsare!!

Jag vill först och främst säga att ni är underbara!! Ni är verkligen bäst, och jag blir alltid lika glad när jag går in på bloggen och ser att ni har kommenterat!!! Det är alltid så kul att se vad ni har att säga!!! Så fortsätt med det!!
Ni har en plats i mitt hjärta ( I jessicas också) :D Love you!!!! <33

Men hurni, jag skulle ju berätta lite om helgen!!! :D

Jag, mamma och pappa åkte till landet i fredags och träffade mina kusiner :D Dem bor i skåne så jag träffar inte dem så ofta :( Men det var i alla fall jättekul att få träffa dem igen!!

I lördags så väckte min 10 åriga kusin mig!! :P Vi åt frukost och sen så gick vi ner till stranden och badade och var där hela dagen, vi åkte sen till Leksand och köpte mat och sen så åt vi!!! :D

SÖNDAG:
I går så gick vi upp vid 09.00 och åkte till Vansbro. Om ni undrar så skulle jag, pappa och min farbror simma vansbrosimningen!!!! Det var ganska lång bilkö, såå ja det tog ett tag!!
När vi hade fått en parkernigs plats så gick vi och hämtade lite saker, sen så gick vi till starten och bytte om!!! Man skulle ha några band på handleden, men pappa satte den på min fot, haha så då blev det kaos och så fick vi gå runt i typ en halvtimme och fråga hur vi skulle göra, men vi löste det!! :D
 Haha jag ser lite mobbad ut, men men.. Det här är i alla fall jag och min pappa!!

Lilla jag precis innan start
 Min grupp som jag simmade i!! Jag är tyvär inte med på bilden eftersom jag var ganska långt fram!! Jag kom faktiskt först i min grupp!! Och i min grupp så var det ca. 300 personer!! Så jag är ganska nöjd! :D Jag kom in på tiden: 48.01!! Nöööjd!!! :D
Och ni som inte vet vad Vansbrsimningen är är det ett lopp där man ska simma 3 km i öppet vatten!! :D
 Det här fick man, diplom, medalj och en badmössa!!!! :D Ser ni diplomet?!?!?! :P

Vansbrosimningen var såå grymt kul, om ni gillar utmaningar, prova!!!

Så, nu har jag berättat lite om helgen. Om ni tycker att jag har missat något, så kommentera!!!
Nu ska jag och mamma till några kompisar!

Ha det bra
Kärlek till er!
PUSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Vilken plats kom du på ? PS: vad duktig du va 48:01 vad det minuter eller sekunder?

2011-07-11 @ 21:58:10
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0