Zumba i Leksand!!

Hejsan alla dansande läsare!!!

Gissa vad jag har gjort idag?!?!!? ;)

Jo, jag har varit i Leksand och dansat Zumba med lite andra personer!!! Det var skiiiiiiitkuuuuul! :D Jag har ju Zumba hemma men det var mycket roligare när man dansade med flera personer! :D
Det var såååå sjuukt kul, men det var också såå sjuukt jobbigt, hahaha man blev jättesvettig!!! :P + att det var jätte varmt ute! Jag dansade från 16.00-17.00! Och mamma tog lite kort.

Här kommer lite bilder ifrån när jag dansade Zumba:
Innan jag gick in och Dansade! haha hade solen i ögonen...... :P Det var en varm dag idag också!!!
Vår instruktör! Hon som visade alla danssteg och så. Hon var grymt dukig! :D
 Jag är den personen närmast med "2010" tröjan"" Hahaha, där dansar jag eller rättare sagt tränar!! :P
Här tar vi i!!!! Upp, ner, upp, ner!! :P

Hahaha det var sjuukt kul, om ni inte har provat Zumba innan, prova det nu!!!!! Det är riktig träning, fyyy f**n vad man bilr svettig! men kul e det!
Vi var ca. 30 personer inne i rummet som dansade/tränade! Kuul :D

Nu ska jag sova!

God natt
Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0