Ååå Gud....

Hej!!! Förlååååt att jag inte har bloggat, har jätte dåligt samvete........

Nu är det sommar i alla fall!!!! Elr, asså det är Juni och Juni = SOMMAR!!! + att det har varit sommarväder också! :D

De här dagarna har varit good,  Sen torsdags så har jag varit med Loliroror och cissi, och bara chillat :P I torsdags så gjorde vi inte så mycket, sen på kvällen så sov vi över hos Loliroror och myste och såg filmen Trassel!!! :D Igår så var vi inne i stan, då loliroror och cissi skulle till en bokhandel i gamla stan, och shiiiiiiit vad mycket folk det var, det var typ 1000 turister där!!!!!

Igår så åkte Loliroror till sitt land, så jag fick passa hennes hamstrar, e lite rädd att dem ska smita men aja.....idag så har jag varit med några kompisar!! :D Men måste gå nu, annars får mamma damp......imorn är det KM, kom igen nu kör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni vet att vi älskar er//HIKIO! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0