En ny dag :D

hejsan!!!  <333

Idag har det varit en slapp dag, tränade vid 8.00 imorse och körde hela 6000 meter!!! OMG, längsta jag har kört på träning någon gång, var lite jobbigt också.
Kan ju också glädja er med att min baddräktsbränna har blivigt värre, nu ser det verkligen sjukt ut, behöver tips.
Vad ska jag göra????

Just nu så e jag med Jessica och Cissi, eftersom vi bestämde för några dagar sedan att dem skulle sova över hos mig, eftersom Jessica åker till landet och kommer vara där hela sommarn.... :( och att Cissi ska också följa med, fast inte hela sommarn :( :) De ska på ridläger, hoppas att de får det kul!! :D <333

Som sagt så är de här nu, och vi har det jättemysigt, det är najs att ha kompisar som man verkligen kan vara hur knasig och konstig ut som helst utan att de går hem.... hahaha, LOVE YOU!!!!<333

Nee, nu ska vi fortsätta att mysa, kolla på film, lyssna på musik, whatever...... Vad ska ni göra ikväll??

 Hahaha, bjuder på denna bild som togs på min födelsedag, hehe hade lite tråkigt. Jessica till vänster och jag till höger!!!! :P
 Tummen upp för mysiga sovaöverkvällar och knasiga bilder :P

ha en fortsatt trevlig kväll
Med kärlek
Pusss
// Aline

Kommentarer
Postat av: lara

Hej Aline!



Okej, jag skulle inte kunna hålla mig om jag var vegitarian, hihi xD



tack så mycket, japp dom är somriga:)



Jag har inte heller så bra kondis och i vissa tillfällen är jag väldigt bollrädd själv men försöker träna på det:)



ja, håller med att det är roligt när man hittar en sport som passar sig själv:)



Jag ska resa mycket i sommar, eller mycke och mycke, några länder bara!

Jag ska till Belgien, Brussels, Holland och troligtvis Tyskland och Frankrike!:) Och sen ska jag vara med kompisar, bada, sola och spela massa fotboll, sjunga och säkert mycke mer:)

Vad ska du göra i sommar då?:D



Kram

2011-06-17 @ 12:50:08
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Benjamin

svar: okej

2011-06-17 @ 20:58:12
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0