Gårdagen

Hola!!!

Jaha, då har man varit en del av SVERIGES STÖRSTA MIDSOMMAR FIRANDE!!!! :D
Det var typ 35.000 personer där och firade midsommar. Men vi firade inte midsommar på dan utan vi firade på kvällen klockan 19.00 i Leksand i gropen.
Men det typiska var att det hade varit hyfsat fint väder hela dan, men precis när vi kom till gropen så började det spöööregna!! :/ Så vi var där ungefär 1 och en halv timma och sen så åkte vi hem...
Så vi hann tyvär inte med att dansa runt stången :P hehe, neej men det var så grymt kallt och det regnade as mycket.....

Men idag så ska vi fira midsommar i vårt område (på landet), de firar midsommar i 3 dagar här i dalarna. I alla fall, aja vi ska dit. Och sen om ca. 2 veckor så ska jag och pappa simma VANSBROSIMNINGEN!!! Jaaa, herregud, så vi ska ut och simma i sjön (siljan) idag och öva.......hur ska detta gå?!?!?!

här kommer lite bilder från gårdagen:
Min fiiiiiiina jordgubbstårta!!! :P
En liiten del av midsommarfirandet i Leksand (gropen), det är seriöst sveriges största midsommarfirandet,  det var 35.000 människor där!!! Jättetrångt!
 Utsikten från leksandsbron!!! :D visst är den fin??

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej Aline!



japp, då kanske vi ses, men ska du till Åhlens city på onsdag? Där kan man köpa hans nya album och få den signerad:)



Jag ska också börja i 8:an till höst:)



harry potter, det är bra filmer:)



Jag gillar inte att läsa alls, jag tycker att det är tråkigt men någon gång då och då kanske jag läser i en tidning om det är något riktigt intressant:) Och böcker läser jag typ inte men om det är en grymt grymt bra bok som jag verkligen tycker är bra då läser jag:)

Alice - med huvudet fullt av kärlek är en jätte bra bok´:)

läser du själv?:)



Jag har bara fiskar, har du husdjur?:)



Kram

2011-06-26 @ 11:25:58
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0