SADFACE.....

Hola!

Nu e jag hemma, kvällen igår hos min kompis var jätterolig, vi åt jättegod mat och kollade på några sjukt bra filmer! :D Vi gick och la oss, vid 12 och det var nog ganska bra eftersom vi skulle träna vid 8.00!! :P

Träningen gick ganska bra, det var teknikträning, men jag var sjukt trött.......i alla fall så var det min sista träning i B-vit som gruppen heter :( Jag gav alla chokladbollar och min kompis som också ska sluta gav sockerkaka, det var sorligt, alla kramade oss och jag kände i alla fall en stor kärlek från mina simkompisar. Men nu blir det nya tag, börjar i A-yngre imorn, hoppas att det går bra....

Om några simkompisar läser det här så vill jag säga till er B-vitare: att jag kommer sakna er sjuuuukt mycket, jag har liksom kännt er i typ 4 år och vi har varit som en ända stor familj!!!! Buhu.........man jag önskar er all lycka till med simmningen och allting!! Vi kommer säkert träffas igen i höst, när ni också flyttar upp ;)

Och till er i A-yngre: Det kommer att bli jättekul att få träna med er!! Har sett fram imot det sen jag började i B-vit!!

Här kommer lite bilder från när jag var i Nykvarn och på skolavslutningen:

Lite exalterad när vi skulle till Nykvarn :D

 Hehe, vi hittade inte till folketspark så fick följa med en parad dit!! :D

 Ingången till Nykvarns folketspark!!! :D

 Jag och Molly, Hehe, jag blev inte så fin eftersom jag blundade.......typiskt mig, men Molly är hur söt som helst, eller hur!?!?!?!

 Jag på skolavslutningen!!

 Hehe, hade lite tråkigt!! :P

Nee, nu ska vi äta och sen ska familjen se Trassel!!! :)

Kan föresten avslöja mitt riktiga namn, det är ett väldigt konstigt namn, och bara så ni vet så utalar man det inte med E på slutet!!! Jag heter inte HIKIO, jag heter......Aline!!!

Så nu var det sagt.
Men aja, ha en fortsatt trevlig kväll.

Med Kärlek
// HIKIO<333 (Aline) ;D


Kommentarer
Postat av: Lara

Hej Aline!

Jag såg din komentar att du skulle till Nykvarn och träffa henne!:)



Sv; tack så mycket!:)

Japp, hon är bäst!:)

aa, jag såg att ditt namn var med:)

tack dsm!

allt bra?

2011-06-14 @ 15:10:11
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Aline

Hej Lara!!



Vad kul att vi var där samtidigt :D Även fast vi inte visste vilka vi var :P



Det är bra med mig, jag tränar simmning 5 (nu 6 gånger) i veckan + att jag måste hinna med skolan, kompisar och annat :D Men nu är det ju sommarlov så nu är det lugnt och skönt!! :D



Hur är det med dig då???



Kram

2011-06-14 @ 21:15:23
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0