Sommar!!

DET ÄR SOOOOOOOOOOOOOMMAAAAAAAARLOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen säger jag bara :P Gud som jag har kämpat detta år, och det har faktiskt gett resultat!!!

Jag skrev ju igår, att jag blev sjuk, och var yr och och hade världens värsta huvudvärk, det var typ så idag också, i alla fall i början av dagen!! Men i alla fall, jag gick upp vid 6.00 och lockade håret, sen kom jag till skolan, och vi hade som en vanlig skolavslutning, och så var det dags för lärarna att dela ut Diplom, till dem elever i sjuan som hade utmärkt sig i ett ämne, på läsåret, det var 9 kategorier.
1: Svenska
2: Engelska
3: Matte
4: Spanska
5: Tyska
6: Franska
7: No
8: Förbättrats bäst
9: Bäst merioitvärde.

Och gissa, mina kompisar vann, en fick i Svenska och en fick i engelska, och ...........jag fick i NO!!! Fattar ni, jag är så j***a glad!!! Och det fick jag av 108 elever i hela sjuan och jag var bäst i kursen/NO!!!!! OMG, Jag har inte fattat det än!! :D

Fick ocså 5 MVG :D Har aldrig fått så bra betyg någonsin. :D
Hoppas att ni hade det roligt på er skolavslutning :D <33

Nästa år börjar jag 8:an= Betyg......

Typ så här glad är jag just nu:
 :D

Hehe, ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

Ni vet att vi älskar er
//HIKIO <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0