Stressigt.....

Hejsan allihopa!!!

Nu tänkte jag berätta lite om min dag, inte så mycket att berätta igentligen, gick upp 05.30 och klädde på mig, pappa shussade (stavning?) mig sen till träningen. Tränade i 1 och en halv timme, åkte sedan hem kommenalt, kom hem, sov, åt och åkte till träningen igen, som nu var 2 timmar (träningen) åkte hem kommenalt också och nu e jag hemma!!! Jaaa, som sagt så har det varit en väldigt stressig dag idag för mig!!

Här kommer lite bilder:

Så sjuuukt skönt att få träna/simma ute nu på sommrarna!! :D
 Min *host* fin,fina baddräktsbränna (även kallad dasslock)Visst är min bränna snygg ;) ????  Unnar mig själv en chokladkaka!! Har ju faktiskt tränat bra två gånger idag, så jag tycker att jag förtjänar den!!!
Jag tycker att ni också ska ge er själva en kram eftersom ni är underbara precis som ni e!!! Man behöver faktiskt berömma sig själv och unna sig saker ibland, för annars så glömmer man ju bort hur fantastik man faktiskt är!! Jag hade tidigare problem med att tycka om mig själv, men sen så började jag läsa en blogg d.v.s Molly Sandéns blogg och då började jag förstå att man måste älska sig själv precis som man e annars mår man inte bra!!! Det är väldigt jobbigt om man inte mår bra/inte älskar sig själv, fråga mig, som har haft mindre ätstörningar en tid (men dem är borta nu) :D Tack vare min fantastiska tränare och fina Molly Sandén!!!
Molly om du läser det här nu (som du nog inte gör.... :/) så vill jag bara säga tack till dig, för att du har hjälpt mig älska mig själv igen!!! Och bara så du vet så menade jag allting som stod i brevet. Kram

Så gå nu ut i köket och ta en godsak och smaska på, för det förtjänar just du!! d.v s alla fina läsare!!! :D <333

Nu måste jag gå och lägga mig. Ha det!
Med kärlek
Puss
// Aline

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Jag tror att det går på tisdag

2011-06-16 @ 14:14:18
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0