Tävlingsdag 2

Hejsan allihopa!! Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade varken tid eller lust att blogga....
Men nu bloggar jag :D

Jag tänkte berätta lite om gårdagen:
Det var ju somsagt tävling igår med, och det gick väll ganska bra, är nöjd med helgen. Efter första passet så gick vi till stan och åt, därefter så var det dags att gå till simhallen igen och simma andra passet. När jag var klar med dagen så åkte vi hem och åt middag och därefter så såg vi filmen: Kärlek på menyn! :D

Här kommer lite bilder från gårdagen:
 Entrén till simtävlingen :P
 Simbassängen!! :D
Spårvägen sim!!!! <3333333
Min mat, när vi var i centrum mellan passen!
Hehehe, lilla jag på väg hem!!

Såå, bildspelet slut!! Nu måste jag iväg till träningen!!

Ha det bra
Med kärlek
Pusss
// Aline

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Du kan väl vara hos mig ,och du kan väl komma hit vid 12 tiden kanske ?

2011-06-20 @ 14:24:31
URL: http://benjamincool.blogg.se/
Postat av: Lara

haha, tack så mycket!

Du är säkert jätte duktig på något!:)



Japp, det är jätte skönt att resa varje sommar:) Men ibland kan det vara tråkigt på resan när man bara går runt och gör saker som vuxna tycker e kul, men som inte barn/ungdommar tycker är kul:)



Jag och min brorsa är väl bara syskon, alltså det finns de stunder då vi bråkar/slåss och inte kommer överens, och de stunder vi kommer överens och har kul!:)



Min favorit mat är arabisk kebabspett, pizza och arabisk mat!:)

vad är din favo mat?:)



Kram

2011-06-20 @ 14:55:19
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Lara

Hej Aline!:)



Tack så mycke:) haha, jag ser inte den nya designen själv:)



Molly och Eric <3 förstår inte hur folk kan hata dom:)



Det låter gott!



Jag vet inte, det beror nog på hur bekväma kjolen/klänningen shortsen/byxorna är:)

Ibland känner jag för Kj/Kl och ibland för Sh/By:)

Själv då? Vad fördrar du mest?



I midsommar kanske vi ska till min syssling annars vet jag inte riktigt:)



Vad är din favofärg?



Kram



2011-06-20 @ 22:36:00
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Linda

Roligt med simtävling (:

2011-06-21 @ 10:50:19
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0