Trött.....

Hejsan alla fina!!!
Det här blir ett väldigt kort inlägg!

Igår så var det första träningen med min nya grupp A-yngre och det gick faktiskt bra, idag hade jag träning igen fast det var morgonträning :/ 07.45-10.00 var träningen till, var så dum att jag la mig sent igår, så jag var liiiite trött :P Passet var roligt och lite jobbigt, vi är ju i en utomhusbassäng nu, så man får ju lite sol på sig. Alla i min grupp har bikini utom jag......för att jag inte har hunnit köpa någon, så dem är fett bruna och har värsta bikinibrännan medans jag har jättetydligt dasslock (baddräktsbränna) haha, ser helt sjukt ut, visar er imorn.

Nu måste jag sova har träning 06:30-08.00 imorgon *suck*.... :P

ha det bra
Med kärlek
Pusss
// Aline

Kommentarer
Postat av: lara

Hej Aline!

Japp, det är kul att vi var där samtidigt även fast vi inte vilka vi var!D



Det är bara bra med mig! jag har haft det streesigt med läxor och sånt men senaste veckan har varit chill och ja som sagt nu blire mer chill med sommarlov!:)

Jag tränar nu fotboll 2 gånger om veckan och har match nästan varje vecka!:)



Kram



2011-06-15 @ 14:10:15
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Hej Aline vi borde göra någonting någon dag

2011-06-15 @ 22:11:02
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0