Underbar dag!!

Hejsan alla snygga läsare!!

Guuuuud, vilken fantastisk dag det har varit idag!!  28 grader varmt, shiiiiit asså!!!! :D

Som sagt, efter mitt förra inlägg så cyklade jag till min kompis och så cyklade vi till ett bad!!! :D
Och, jag kan ju säga såhär att det var så sjuuuuukt skönt att få svalka sig i vattnet!! Det var typ 20 grader i sjön! (vi badade i mälaren)!!!! :D
Så där har jag tillbringat hela min dag, på stranden!! :D Skööööööööönt!!

Hade tyvär inte med mig kameran, sorry...........men här kommer lite bilder allmänt:
 Den underbara sooooolen!!!! <33333
 Badet jag och min kompis var på, visst ser det underbart ut?!?!

Nu ska jag kolla på en film

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
//Aline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0