Yeeeey!! Den är här!!!

Hejsan alla lyckliga och glada läsare!!!!

Idag är jag suuuuuuuuper lycklig!!!! Vet ni varför?!?!?!

Jo för att, jag har fått Eric Saades nya album i brevlådan nyss + att det var signerat, I LOVE MY PARENTS!!!! <333
Och för att jag är bjuden till mitt kusinsbarns dop!!! :D Yeeeey!!

Ville igentligen till stan idag för att gå på Eric Saades signering och träffa Molly Sandén!! :P Hihi, jag vet, men jag vill träffa Eric också men mest Molly!! Haha, jag vet ja e lite knäpp!!! :P
Skivan!!! Den är jättebra!!!  :D <333

Lyssnar på den just nu :D
Nu måste jag äta och sen bär det av till träningen (det var därför jag inte kunde åka till stan)!!

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline


Kommentarer
Postat av: Lara

Molly va inte där:)

2011-07-03 @ 21:16:47
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hans skiva är skiit bra! :D

2011-07-11 @ 03:29:07
URL: http://anniiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0