BONJOUR!!!! <3

Hejsan alla där ute!!!! <333

Idag är det Söndag!, imorgon börjar skolan igen :(
Men aja.......
Igår var det final på Melodifestivalen!!! Jag tyckte att det var bra, men jag kände ingen "final" känsla!!! ERIC SAADE VANN I ALLA FALL!!!!!! Och det tyckte jag var bra, den kanske inte var den bääääästa låten jag har hört men den var okej. Jag röstade på honom i alla fall, inte för att jag tycker att han är bra och snygg och så utan att jag tror att han har en bra chans att vinna eurovision song contest!!!

Men från igår till idag!! Imorse så tävlade jag, insimmet skulle börja 8:00 så jag var tvungen att gå upp vid halv sju. Jag åt havregryns gröt till frukost, kan tipsa alla idrottare om det, för det gör att man blir pigg och stark. Jag brukar inte gilla havregryns gröt, men om ni lägger på lite socker eller sylt eller något sånt med mjölk så blir det faktiskt ganska okej!!!

Mamma shussade mig sedan till tävlingen.
PÅ TÄVLINGEN SÅ GICK DET SKIT!!!!!!
Jag skulle köra 100m fjärilsim, och jag var jätte nervös för jag har typ inte gjort det på evigheter.
Men jag körde och DET GICK SKIT, plus att jag suger på fjäril. JAG FICK 13 SEKUNDER ÖVER PERS (personligt reckord) Jag fick 1.53 sek, och jag har som vanligt 1.40 på hundra fjäril, men som sagt jag suger på fjäril, för 1.40 är inte en bra tid enligt mig (jämför med mig själv!!!) Men jag har varit förskyld i veckan också och har inte kunnat prestera så bra på träningarna, men aja, gjort är gjort.

Just nu så ligger jag och pluggar engelska, ganska tråkigt!!!!
Men jag tror att jag ska gå till Loliroror snart och göra kladdkaka!!!

Här är två bilder, en när jag "simmade"¨på en tävling förut och en annan på lolirorors 80tals fest.

Jag på en tävling, inte jag som har tagit bilden, hihih jag ser lite frånvarande ut :PPå en simtävling
på lolirorors 80-tals fest80-tals festen hos LOLIROROR!!<33

HA DET BÄST!!!!!
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO!!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0