En rolig dag!!!! :D <333

Hejsan allihoppa!!!!!!! <3333

Idag har det varit en jätterolig dag!!! :) <33
Det började igår, på kvällen så följde jag med Loliroror och vår kompis Cissi och kollade på när de red. Det var ganska kul! Sen så åkte vi och hyrde filmer. Sen så gick vi hem och kollade på en av de, i rymden finns inga känslor!!! :) Sen så sov de över här och vi hade jättekul. Cissi kollade på en till film men jag och Loliroror somna efter 5 minuter!!! :P

Jag och Loliroror vaknade vi 07:00 och blev pigga direkt. Sen så kollade vi på en till film!!! :) Efter det så gick vi till Cissi och åt brunch bestående av amerikanska pannkakor, mums!!!! :P
Vi gick sen till Loliroror och solade och kollade på en film som hette SALT. Efter det så åkte vi Ikea för att kolla på lite möbler till Cissis nya rum. :)
Nu sitter jag här.

Här kommer en bild på en tårta!!!


Hoppas att ni har haft en lika underbar lördag som jag har haft!!! :D <333

HA DET BÄST
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO<33333


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Gud vad tårtan ser god ut

2011-05-29 @ 15:08:18
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0