HÄR ÄR JAG!!! :D <33

Hejsan allihopa!!! <3333
Sorry att jag inte har skrivit, men jag har inte haft tid :( Jag har pluggat hela tiden!!! Vad jag känner mig duktig :P ;)

Idag har det varit en ganska viktig dag. Vi hade redovisning på kursen idag (SO/Sve), uppgiften var att man skulle göra ett manus/en scen om antika grekland. Min och min grupps manus var ganska bra, men redovisningen blev skit, alla glömde typ bort sina repliker :( Men aja, man får väll hoppas att man får bra betyg i alla fall.
Jag har inte så mycket att skriva, för jag har inte gjort så mycket idag.

Men just nu så pratar jag på skype med min kompis Sara!! :D <3333

Här kommer lite bilder från sportlovet när jag åkte skidor.


Jag innan skidåkningen! :D <33

I skidbacken!! :D <333

Hahaha, hade lite tråkigt = mitt öga :P <33


HA DET BÄST
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO <333

Kommentarer
Postat av: soora

skumt öga!

2011-03-17 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0