SORRY :( <3

Hello!!!!

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har verkligen inte haft tid!!! :(

Men jag har inte gjort så mycket heller, bara tränat och varit med kompisar. I tisdags så var jag med Loliroror och vi dansade ZUMBA, såklart :P <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Igår så tränade jag. Och idag så åkte jag och min kompis sara och våran kompis H, hem till Sara och hyrde en film. Vi hyrde "Scary movie 3" de filmerna är sååååå himla roliga!!!! Måste ses!! (scary movie) Sen så vid 17:00 så åkte jag till träningen. Och nu är jag hemma. :)

Det kommer verkligen bli en fortsatt späckad vecka för mig, Vecka 12:
MÅNDAG: Träning
TISDAG: Var med min älskade Loliroror <3333333
ONSDAG: Träning
TORSDAG: Filmdag, och träning.
FREDAG: Träning
LÖRDAG: Tävling
SÖNDAG: Tävling.

Hahaha, jag hinner nästan inte med något annat än att träna, jag slår vad om att alla (nästan) mina kompisar tycker att jag är jobbig som tränar så mycket :O :P

Men aja, nu erskänner jag det. JAG ÄR EN SPORTNÖRD, då!!!

Så då var det sagt :P
Godnatt <3 <3 <3 <3 <3

HA DET BÄST
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0