11/11/11

Hejsan alla coola läsare!!

Idag är det 11 11 11, det betyder att det är den 11 November 2011!!!! Coolt va!!, hahaha :P

Jag är såå himmla lycklig just nu, allting e så underbart! :D Det här med Sum-Sim och allting, ahhhh jag kan inte finna ord som beskriver min lycka !!!! :D hiihihi
imorn så blir det en otroligt rolig dag, ska in till stan, kolla på aquarapid och sen så blir det teater med tjejgänget, vi ska se Romeo och Julia på Göta lejon, yeeey :D <3 <3

En lycklig Aline som just nu älskar livet även fast hon har öroninflammation.,, :P

Nu ska jag till min kompis Emelie, där jag ska kolla på idol! Myys :)

Kanske bloggar när jag kommer hem men jag får se, ska upp ganska tidigt imorn....
Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0