Boll-träning

Hejsan alla tränande människor!!!

Nu har jag tränat, får ju som sagt inte vara i vattnet och träna än, :( Men jag får ha styrketräning och landträning istället, jobbigt och inte kul som att vara i vattnet....

Jag körde med olika bollar, pilatesboll och medicinboll!!! Haha, medicinbollen passar mig eftersom jag äter mediciner, hahaha, neaj det skämtet var dåligt! :P

Det var i alla fall jobbigt och jag svättades typ nästan i liter :P Men kul var det, tränade styrka i 2 timmar och 45 minuter medans jag också kollade på mina duktiga simkompisar som körde en hård F4 serie :P

 Hahaha, en konstig bild från i sommras när vi var på läger i Sundsvall!!! :P <3

Just det, haha min tränare sa att jag skulle ta med mig medicinbollen så att jag kunde ha den imorn också på träningen, hehe så nu har jag med mig en 3-5 kilo tung medicinboll i väskan. Och den ska jag släpa till skolan imorn och sen till träningen, suck, hahah :P

Nu ska jag sova :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0