Bowling med sim

Hejsan alla glada människor!!

Idag har det varit en toppen dag :D Gick bra i skolan, redovisade matten och morgon-träningen gick också bra :)

Sen efter skolan så åkte jag hem och pluggade lite och sen bar det av till tåget, jag mötte mina fina simkompisar Emma och Agnes <333 Vi åkte in till stan och gick till bowlingen :P Det var ganska kul på bowlingen, fast det gick skiit dåligt för mig, men jag hade det jätte roligt :) Efter bowlingen så gick vi (jag, Emma och Agnes) och Sara till stationen och åkte hem, en bra dag :)

Här kommer lite bilder: 
HAhaha, lilla jag, och jaag ser likblek ut, hihi :P
Bowling-skor :P Hihi, dem är så fula, men men :P
Fiiiina Emma :D <33

Haha, nu ska jag plugga lite och sen blir det SOVA!!! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0