"Dear John" & klippning

Hejsan alla mojjsiga läsare!!!

Har nyss kommit hem ifrån simhallen där jag har simmat insim på Sum-Sim!! Har inte tävlat, men simmat insim, vi var tvugna att göra det av våra tränare! :P Ska dit snart igen , men imorn blir det tävling på riktigt, jag ska simma 2 , kanske 3 saker imorn :)

Vet ni, jag har klippt mig, det blev fiint men kort, shiit :P Haha, hade sliitna toppar men det blev fint, ni får se en bild sen :D

Igår så såg jag VÄRLDENS BÄSTA FILM NÅGONSIN!!!! Shhit, den var sååå bra, sorlig, rörande och helt underbar! Jag grät!!!! Och jag gråter aldrig till filmer, men denna var såå bra ahhhh. Ni måste se den, och filmen är:
  Dear John!!!! Se den om ni har chansen, den är världens bästa!! :D

Nu ska jag kolla på en film och sen blir det simhallen igen :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

 

Kommentarer
Postat av: hannah

ååh, lägg upp bild på dig!! :D Lycka till imorgon!!!

Kramisar från miiig <33 :)

2011-11-19 @ 14:57:53
Postat av: hannah

ååh, lägg upp bild på dig! :D Lycka till imorgon!!!

Kramisar från miig <33 :)

2011-11-19 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0