Farsdag

Hejsan alla glada läsare!!

Har ni haft en bra dag idag *frågetecken* 

Det har jag, har bara varit hemma, och gjort lite saker, t.ex dansat Zumba och pluggat :)
Åkte sedan till Eriksdalsbadet med pappa, där han skulle vara funktonär så jag följde med och passade på att heja på mina duktiga simmarkompisar också :)

Efter det så åkte vi till mormor och morfar och är där nu, vi har fikat och firat farsdag idag, har ni grattat era pappor idag :P Imorn blir det läkarbesök igen...... Hoppas att läkaren säger att jag får simma igen!! Om inte, så kommer jag simma i alla fall ;)

Hahaha, en bild från igår!!! Hohihi, vad jag ser allvarlig ut, hehe gör en allvarlig grimas!! :P

Nu ska vi åka hem! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0