Glömt att packa...

Hejsan alla glömska läsare!!

Nu har jag pluggat lite, har i alla fall försökt att plugga matte men det e så svåårt, ucsh!!! :(

Vet ni, imorse så ringde min kära simkompis och frågade vad hon skulle packa.Jag ska nämligen åka till landet imorn med henne och mami och papi, myyys!!! Men jag hade totalt glömt bort att jag var tvungen att packa, så när hon sa det s¨å fick jag typ paniiik!!! Haha
Vi ska träna imorgon bitti och sen åker vi direkt till landet, hihi så aaa jag måste packa snart, men vad ska jag ha med mig........hmm klurigt hahah...

Nu så måste jag i alla fall äta, och sedan bär det av till träningen, efter träningen så blir det lite matte och sen packa :P

En bild på mig för kanske 1-2 år sedan, då var jag blooond!!! :P

Just det, p.g.a att jag ska till landet med min kompis så kanske jag inte uppdaterar så mycket, det förstår ni va, måste ju vara lite social med henne ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0