Gymnasiemässan

Hejsan alla fiina läsare!!!

Förlåt för dålig uppdateringen men det är mycket som händer i mitt liv just nu, ni vet, snart så är det slutspörten i skolan, så aa jag pluggat, och det kan tyvär att det blir lite dålig uppdatering de kommande veckorna till jullovet, mycket plugg m.m Det får ni förstå, men jag ska förska uppdatera er lite i alla fall :P

Just det, igår så var jag på gymnasiemässan med Johanna, Sara och Hannah :D Ja, jag vet, jag ska inte ens börja gymnasiet nu, utan om ett och ett halvt år, men ändå!! Det var i alla fall grymt intressant, och jag vill ju bli phsykolog (stavninhg...) så jag hittade lite gymnasiunm som var bra :D Tog tyvär inte med kameran men men :P
 Gymnasiemässan :P
Inte för att skryta :P Hehe men jag känner mig fakrtiskt lite duktig idag, började plugga vid 10.00 tiden och har pluggat fram till nu :P Ska nu äta, och sen blir det av till träningen :) ....nej, vänta det är ju BENTEST IDAG!! Neeeeeeeeeeej!!! :(

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0