JAAAAAA

Hejsan alla överlyckliga läsare!!!

OMG, jag är så himmla glad!!!! :D I simmningens värld så finns det en jättestor tävling som jättemånga vill komma med i = Sum-Sim!!! Och efter man har kommit med till Sum Sim så måste man kvala till finalerna, då de 16 bästa i hela sverige simmar, i sin åldersklass alltså!!!

Och nu är det så att jag har kommit med på Sum-Sim Regional!!!! OMG, ni fattar inte hur lycklig jag e! Trodde ALDRIG att jag skulle få komma med, eftersom det också är heatbegränsat! Så nu e jag jätteglad, IIIIIII! :D

AHHHHHHHHHHHH" En helvetes glad Aline! :P
(en gammal bild, men det är den enda som kan beskriva min känsla just nu)

Idag har också varit en ganska onormal dag, vi hade nämligen öppet hus på våran skola, och det menas med att folk fick komma och kolla på skolan och vi gick i skolan på kvällen, från 16.00 till 20.00!!! :D Så Jessica och Cissi kom till skolan och hade det jätteroligt medans vi andra pluggade :P Så aa, för 2 timmar sedan så kom jag hem ifrån skolan :P
Nu ska jag sova

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0