Pluggdag...

Hejsan alla morgonpigga läsare!!

Nu har jag vaknat och håller på att lyssna på lite radio, det är trevligt här på morgonkvisten, hehe :P
Nea, men jag ÄLSKAR verkligen musik, det får mig att känna mig fri och aaahhh det är bara bäst! :PP

Men hurni, vad ska ni göra idag då *frågetecken*

Jag ska i alla fall plugga idag, måste göra klart lite saker så jag ska plugga heeela dagen, föruom när jag ska träna. Är lite piggare idag, men det är inte helt bra men äghh, jag ska träna ändå!! ;)

En bild från den första halloween festen jag var på, haha mitt smink ser helt kaos ut :P

Nej, nu ska jag äta frukost och sen blir det plugg...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant som sagt- här ska pluggas här med....jag blir galen på att plugga snaart, nu är man ledigt, men vad gör man då...då pluggar man för att hinna ifatt innan skolaan börjaar då ALLT stressiga börjar igen!!! Ny kurs också :S!!! MEN BARA CA FEM VECKOR TILL JULLOVET...och DÅ får vi absolut inte plugga, eller hur? Vi kan ha som mål att plugga järnet i skolan, så att vi inte behöver göra det på jullovet...aah, längtar redan diit!! Jag kanske kommer spela lite sims idag också, har inget annat bättre för mig hihi! Hejdåå, oj vilken lång kommentar thihi! Hejdå finaste Alinee!!! <333 :)

2011-11-02 @ 10:58:49
Postat av: hannah

Så sant som sagt- här ska pluggas här med....jag blir galen på att plugga snaart, nu är man ledigt, men vad gör man då...då pluggar man för att hinna ifatt innan skolaan börjaar då ALLT stressiga börjar igen!!! Ny kurs också :S!!! MEN BARA CA FEM VECKOR TILL JULLOVET...och DÅ får vi absolut inte plugga, eller hur? Vi kan ha som mål att plugga järnet i skolan, så att vi inte behöver göra det på jullovet...aah, längtar redan diit!! Jag kanske kommer spela lite sims idag också, har inget annat bättre för mig hihi! Hejdåå, oj vilken lång kommentar thihi! Hejdå finaste Alinee!!! <333 :)

2011-11-02 @ 10:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0