Romeo & Julia, och myys på stan

Hejsan alla pigga läsare!!

Nu har jag vaknat, hahah jag ver vääldigt trött igår men nu är jag pigg som en lärka! :)
Men hurni, jag skulle ju berätta om min fantastiska dag idag, som var igår (snurrigt....) Så nu berättar jag :P

Jag och fina Hannah åkte in till stan. Vi åkte sedan till Eriksdalsbadet där vi skulle kolla på mina fiina simkompisar som simmade :_) Vi var där i ca. 3-4 timmar. Och jag och Hannah blev VRÅL-HUNGRIGA! Men vi väntade på Sara, Sofie och Wilma tills de hade tävlat klart :P 

Efter de hade simmat klart så gick vi runt på söder och letade efter ett ställe där vi skulle äta, haha det blev lite kaos, för alla ville äta på olika ställen :P Men till slut så hittade vi en söt pizzeria som hette "Tusen och en natt"! Det var jättegoda pizzor där och alla blev mätta och belåtna.

Efter vi hade ätit lunch, så belädde vi oss till "Göta Lejon" där vi mötte Frida och Johanna! Gissa vad vi skulle göra.... Jo, Frida var så gullig så hon hade gratisbiljetter till "Romeo och Julia" så hon bjöd alla oss :) Såå, aa vi gick in och kollade på Romeo och Julia, och den var jättebra, det var andra gången jag såg den och den var lika bra som första gången :)

En fantastisk rolig dag med tjejerna, här kommer bilder:
Eriksdalsbadet :D
Min fiiina inbakade Pizza :P
 Romeo och Julia :)  p¨å Göta Lejon! :P

En fantastisk dag :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0