Skolan går bra

Hejsan alla pluggande läsare!!!

Idag är jag glad även fsat jag fortfarande har öroninflammation och inte får träna....
Jag är glad för att jag känner att det börjar gå bra för mig i skolan, hehe ja, jag vet att det bara har gått 2 dagar sedan höstlovet men jag har fått gjort massor :)

Idag så redovisade jag spanskan och engelskan. :D Och det gick bra :)
Fick också reda på vad vi fick för betyg på NO provet, blev inte helt nöjd med mitt betyg..... Men aja :P
Har nu i åttan ett helvete med skolan,....det är så mycket man ska hinna med, ahhh
Hur har ni det i skolan *frågetecken*

En bild som symboliserar "spårvägen sim" , min fina simkompis har gjort den :D <333

Nu ska jag ta öronmedicin och sen blir det landträning!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att det går bra i skolan! Själv går jag ju i 9:an och det är ett helvete det med... Allt känns jobbigt nu när man ska få betygen som man gör sin preliminära ansökan till gymnasiet med... :/



Sv: Haha ja dom vet verkligen hur dom ska locka tittare! ;) Ja han var sjuukt duktig som vanligt!



Kram!

2011-11-08 @ 17:26:59
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0